Onsdag

Gudars. Redan onsdag, tiden går så fort!

Igår var jag med Anu till stan, ikea, nisses och rusta, så idag ska jag sätta upp gardiner i sovrummet också ;)
Ett överkast köpte jag också, finally!

annars händer det inte så mycket här..
Ställde klockan idag för jag inte ska börja ställa om dygnet, kunde inte alls sova igår =/

På fredag ska vi på 25-års fest också! :)

16.33

Halva veckan har gått och snart är det helg!
Nu väntar jag på att R. ska komma hem. Mycket roligare när han är hemma...

Idag har jag hunnit med: 
  • Dammsugit
  • Dammtorkat
  • Vikt tvätt
  • Bakat
  • Strykit gardiner och filt
  • Hängt upp gardiner i sovrum och vardagsrum
  • Ringt runt och sökt jobb
  • Städat undan saker och ting
Ja... det låter inte mycket men det har tagit sin lilla tid! =)

Kommentarer
Postat av: stina

det ligger på bergslagvägen, efter frössvi, nere i näs :D ska bli kul att se om det ser lika fräscht ut irl :D

2008-11-12 @ 10:40:28
URL: http://psychololita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0