Onsdag

Idag fyller lillasyster 15 år, stooora tjejen ;) hähä.
Ska till mor min på fredag! Ska bli rikigt roligt att träffa dom igen, var så längesen, för längesen!
Jag bjuder hit er alldeles för sällan...

Var ute idag och fotade lite.. vart inte nå bra bilder alls.. hmpf..
Dom var även här och bytte klart alla fönster så nu har vi alldeles nya fräscha fönster :D Nice.

Maria var förbi en sväng ikväll också, längesen hon var här nu, men nu har hon aldrig tid att umgås med oss! Hmpf! Snart fyller hon också år, så då blir hon tvungen att vara med oss i alla fall :D Och i helgen så klart :D 




GRATTIS LILLASYSTER!

Kommentarer
Postat av: tina

Jag fattar inte.. idag ser 15 åringar ut som minst 20. haha. Jag såg INTE så "gammal" ut när jag var 15. q:

2008-10-20 @ 20:12:06
URL: http://tinys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0