Torsdag

Idag har jag städat som en galning, torkat golvena 2 gånger, blev så himla dammigt när dom bytte fönster, men det var det värt! :) Ser mycket mycket mycket fräschare nu med dom nya fönstrena.

Imorgon bär det först av till västerås för att leta present till lillkusinen/kusinerna och sen hem till mami =)
Lillasysters present är redan färdig ^_^

På måndag ska jag till arbtesförmedlingen också, har ingen om vad jag ska prata om, det visar sig.
På tisdag ska jag till tandläkaren för att få veta att jag har femhundratrettiotre hål, fun.

Regnade gjorde det imorse också! Känns som att det var evigheter sedan man såg regn, blev lite chokad faktiskt!

 

Kommentarer
Postat av: Christine

Åh vilket vackert höstkort!

2008-10-20 @ 19:03:46
URL: http://widenskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0