Fullt upp!

Igår fyllde ju rickard år och det var fullt upp HELA dagen!
Först jobbade jag, skyndade mig att städa så jag kunde gå lite tidigare. Hem och stressa med dusch och sedan dekorera smörgårdstårtan, som tur var tog veronica med sig vanlig tårta så då slapp jag det!
Sen kom systern Vernoica (som också fyllde år då) m. familj, mamma Riitta, bror Kalle och syster Marita. Lite fler än jag trodde skulle komma, men ju mer desto roligare. Och Maria var här hela dagen också, såklart! ^^
Senare kom min pappa och Maritha och Andreas och Lina, mycket trevligt!
Och efter det kom Henke och Jenny, och vips så var klockan mycket.

Idag kommer mamma och innan dom kommer så ska jag hinna:
Färga håret
Gå promenad i solen
Dekorera smörgårdstårta
Göra vanliga tårtor
Fixa mig

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej å Grattis till Rickard i efterskott. Hoppas ni alla mår bra, och magen den växer och hoppas du får ordning på järnbristen. Vi brukar följa med era (Marias också)bloggar, måste ju hänga med vad barnbarnen har för sig.

Kramar fr mormor å leffe

2009-04-04 @ 09:38:38
Postat av: mormor & leffe

Hej å Grattis till Rickard i efterskott. Hoppas ni alla mår bra, och magen den växer och hoppas du får ordning på järnbristen. Vi brukar följa med era (Marias också)bloggar, måste ju hänga med vad barnbarnen har för sig.

Kramar fr mormor å leffe

2009-04-04 @ 09:40:40
Postat av: Anonym

det heter smörgåstårta. för de är ju en smörgås?

2009-04-04 @ 11:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0