Kalas och föräldrargrupp!

idag har vi varit hemma hos rickards syster och systerdotter, filippa fyllde 2 år idag och fick en krokodil och en krokodil-bebis av oss! Och vi fick fika och jag fick en massa mamma-kläder av veronica, hur kul som helst med nya kläder som passar!

När vi kom hem därifrån gick vi till mvc och vårat första möte med föräldrargruppen! Massa trevligt/roligt folk och en hel del bra information, plus en bra barnmorska! Jag längtar redan tills på tisdag och nästa möte.

Imorgon är det jöbba jöbba jöbba.

Och jag tänkte idag "tänk att maria är i varma thailand och badar i HAVET med massa STORA fiskar.. och jag är här i kalla sverige och... sover!"...

Kommentarer
Postat av: maria

aah, och sa missade jag henns fodelsedag!!

sa kul att de va bra pa de dar motet!! :D

HAHA!! jaa, jag skulle va avundsjuk som faen om jag va ni dar hemma!! helt underbart att snorkla!!

2009-04-19 @ 12:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0