Sol!

Gudars vad härligt väder det är.
Vi gick upp tidigt, gick och handlade tidigt och satte oss på balkongen tidigt och satt där i flera timmar. Gjorde soppa till lunch och åt ute på balkongen för första gången i år. Helt underbart. Drog till och med upp tröjan och solade bosse-magen!
Har ni sett vad stor bebisen i bubblan till höger är nu? Helt otroligt och det är bara 16 veckor kvar!

Och är det någon som har en gulgstol till salu? Skulle så gärna vilja ha en och hittar jag ingen begagnad så får det bli en från IKEA.. även fast dom äldre är mycket charmigare... men man får göra det bästa av saken! Tittade på blocket men fanns ingen direkt som jag fastnade för..

Och just ja! Fick deklarations-papper hem idag och jag ska få tillbaka 6600 kr, yeeees!

Kommentarer
Postat av: maria

hahaha.. heffamagen fick se solljus!!

WHAT?? du får mer pengar än mig! GE MIG!

2009-04-07 @ 08:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0