Prommis

Nu har jag kommit in efter en 45 minuter lång promenad. Och jag är en av dom få som vågar gå ut efter klockan 19.00 i hallsta ;)
Junie var strulig ända hemifrån tills grusvägen börjar vid skantzöbadet, då började det guppa härligt och hon somnade men några avbrott för att få nappen i munnen igen.
När jag kom till sjön var färgerna efter en solnedgång kvar, färgerna satt fast i slöjmolnen och skimrade i vattnet. På fyrverkeribryggan satt ett ungt kärlekspar och i vattnet var det ett par få änder.
Jag hade musik i öronen och tänkte på ingenting. Det var en sån underbar promenad! Och jag ångrar att jag inte hade med mig kameran.

Kommentarer
Postat av: stina

jaaa! let´s go! :D

2009-08-30 @ 23:16:41
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: Lina

Härligt med sånna promenader! Åh vilket fint kort på hela familjen i det tidigare inlägget :)

2009-08-31 @ 11:19:23
URL: http://ivabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0