trött.

Nu är jag så trött att jag skulle kunna somna sittandes!
Idag har jag varit ute och gått med Stina, vi gick till skantzen och tittade på lokalerna som festen ska vara i när dom gifter sig, sen gick vi till Ramona, Joline och Jesse, barnen härjade, junie sov och vi pratade ikapp alla månader vi inte har träffats på! Jag har haft det riktigt trevligt dom senaste veckorna när jag faktiskt har umgåtts flitigt med någon annan än Rickard (och mamma ;P )!
Sen kom jag hem, käkade lite och sen åkte jag, rickard och Junie till erikslund, mediamarkt och lämnade till baka diffusorn och sedan MAXI för att handla lite käk, så nu jävlar ska jag börja laga mat PÅ RIKTIGT!

Kom hem vid 19-tiden, gjorde lite mat och tittade sen på Paris Hiltons "my new BFF", jävla fjantprogram egentligen men ack vad jag fastnade vid det vid första programmet! Idag var det sista och final, hon jag hoppades på "vann". Tur att det är över nu... annars vette sjutton vad som hade hänt med min hjärna! höhö.

Jag har också scrapbookat lite i Junies bok. Den blir nog ganska bra tror jag!

Tack och adjö.


För idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0