Värme=kanalen

Nästan alla dagar nu när mamma har varit här har vi legat vid kanalen och glassat i värmen. Så undebart skönt, plus att vi är på ett ställe där vi oftast är själva, sweet.
Vi var där i några timmar idag med, innan mamma skulle åka till sin vän i köping.


Första bilden på fjunet i bilbarnstolen!



Det första jag fick göra när vi kom dit var att hoppa i och rädda agnes som höll på att drunkna
och såklart så slog jag i stenarna!



Testade också reflexskärmen, Maria fick vara försökskanin.



Söthund

Kommentarer
Postat av: Lina

Tiden går fort jaa! Men herregud va fort tiden går när bebisen kommit ut då! Va stoooor hon börjar bli :) Nu ser hon ju inte längre ut som ett litet knyte bara, utan en stor bebis :))

Är hon väldigt lik Rikard eller ser jag helt galet?

2009-08-09 @ 10:17:31
URL: http://ivabell.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jaha, det var ju inte så fasligt dyrt. :) Vilken färg köpte du?

Nej, jag tog bara kartong och limmade fast tillknycklat folie på. :P Den är svettig, men funkar tills jag orkar köpa en!

2009-08-09 @ 16:35:55
URL: http://ronjahonkala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0