2/12 Onsdag

22 dagar kvar tills julafton. Känns inte som det, men det var väldigt fint ute och jag är förtfarande sur för att jag glömde kameran hemma! Är det lika fint som det var idag tänker jag vara ute hela dagen imorgon och fota!

Dagen spenderade jag med mina f-grupps-girls, först babysång sen hem till frida. Junie har inte mått så bra idag, imorse var allt som vanligt men när hon skulle äta lunch hann jag få i henne en halv sked sen kom värsta kastspyan. Mindre roligt. Så det blir nog inte att gå hem till folk eller bjuda hem folk på ett par dagar, promenader tror jag inte gör så mycket, bara klä på henne varmt. Den friska luften gör nog henne bättre snabbare. Och jag hoppas att det bara är tänder som spökar (vilket jag trott att dom gjort ett bra tag nu, så det kanske inte är dom...). Men vi får se!

På kvällen åkte jag och Maria hem till pappa för Maritha hade ljusparty, köpte ingenting, har mycket ljus kvar från förra året!

Just ja, ska säga att vi fick tillbaka bilen idag också! Äntligen. Några dagar blev nära 2 månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0