Brr!

Shit vad kallt det har varit idag! Helt sjukt! Snön glittrade jättefint i solen imorse. Fast jag har inte lagt in bilderna jag tog då än, så dom kommer imorgon!

Jag och Stina gick ut och "gick" en stund, mest in i affärer faktiskt, det var ju så kallt så vi orkade inte ens gå kortisen idag!
Dock så gick jag och Rickard ut och gick en lååång runda i det iskalla vädret, vi gick till pappa och hem igen! Dom var snälla och lät mig få ett par termobyxor (haaalleluja!) och Junie fick låna en overall som Tessan haft när hon var liten, jättesöt! Så nu har vi typ fem overaller att välja mellan, hehe.


Kommentarer
Postat av: Emma

Men och kunna skifta är ju underbart kul :)

2009-12-17 @ 23:58:09
URL: http://mybeautifuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0