Ingenting.

Jag har ju inte skrivit någonting idag!
Minst en man har blivit knivhuggen i hallsta idag. Gärningsmannen är fast och det läskiga är att han knivhögg en helt okänd människa. Och han sprang antagligen förbi mitt fönster. Tänk om jag hade varit utanför då? Eller någon av mina nära? Hade det varit någon av oss som hade fått kniven i oss, eller någon av pensionererna som bor här? Vad är det för ställe vi bor på egentligen? Det är ju helt otroligt!
http://vlt.se/nyheter/hallstasura/1.674713-mekande-man-knivskars

Annars idag har jag och maria bakat pepparkakor+hus. Jag och Junie var upp till pappa och maritha och hälsade på en sväng, planerad lite inför julen och så. Helt sjukt att det snart är jul!
Efter det åkte vi hem till Jenny och Henke, Rickard var redan där så vi satte oss och fika lite med en humörsvängig Junie. Åkte hem och lagade mat, potatisgratäng o. fläskfilé. Både Maria och Jenny kom hit och kikade lite på idol, innan dom gick igen. Nu sitter jag här och hör hur sängen kallar, mina ögon stängs snart!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0