Internet.

Internet är inte alltid så bra, tycker jag. Allt för ofta blir man missförstådd. Skriver saker som tolkas helt fel. Oftast blir det onödiga disskutioner och bråk, jag är inte människa som skriver saker för att börja bråka. Ibland skriver jag saker utan att tänka först för att sedan komma på hur helt fel det låter. Jag tycker det är svårt att se när det är ironi i ett inlägg och när det inte är det. Jag har svårt för att skriva saker, eller rättare sagt tänka ut saker så att dom inte ska bli missförstådda, det är svårt!
Jag har svårt att höra saker i ett inlägg, ibland så kan man ju höra hur människan säger det som står, men det har jag svårt med.


Är det lätt för dig, eller blir du ofta missförstådd?

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag tycker nog inte att det är så stort problem. Fast det händer ju. Oftast är det folk som missförstår mig än tvärtom. Dem typ tror att man är sur för att man inte orkar göra en smiley efter varje mening. Suck.

2009-12-12 @ 13:53:19
URL: http://mellowymood.blogspot.com
Postat av: Emma

Jag förstår!

2009-12-13 @ 19:31:26
URL: http://mybeautifuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0