Kyla + stan.

Idag gick jag och Maria ut och gick i kylan. Det var jävla kallt! Men det är bara att stå ut! Jag har det hellre så här är för varmt. Nu kan man i alla fall klä på sig kläder och vara varm.

Efter det var jag hemma några timmar, försökte roa Junie som blir allt svårare ska jag tala om.
Stina kom förbi på e.m och vi gjorde oss redo för att invardera stan, plockade också upp Marie på vägen! Tiden gick fort och jag hade det trevligt!
Köpte en del grejer, bla en vinterjacka som jag behövde! Halva priser på MAXI och det var perfekt!

Imorgon hade jag tänkt att jag ska baka, städa och härja!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan du inte lägga ut en bild på jackan? :) Jag är nämligen med ute efter en ny vinterjacka och halva priset låter lockande!

2009-12-21 @ 22:26:15
URL: http://mybeautifuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0