Morgon!

Igårkväll ville inte Junie sova. Hon somnade som vanligt men vaknade sen när jag hade läst klart och släckt lampan, ungefär när klockan var 23.00. 00.45 somnade hon äntligen, då var jag trött men läste lite till i boken, ifall hon skulle vakna igen. Men det gjorde hon inte! Sen imorse vaknade hon väl första gången ungefär vid 5. Gick upp 6 och hon vart nöjd.
Jag förstår inte varför hon var tvungen att ändra på sina rutiner, dom var ju så bra innan!


Idag ska jag och Rickard till hans läkare i västerås. Hoppas han får prova på någon annan medicin eller åtminstonde. Sen ska vi åka och känna på lite kameror, jag kan inte vara utan en kamera i jul, Junies första jul dessutom! Funkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0