Spy-Junie

Idag har Junie kräkts en del, antar att det är för att hon är slemmig i halsen och har hosta. Hon är inte sjuk, inte så det märks i alla fall, sovit en del, men jag tror inte det är mer än hon brukar, hon har ingen feber, det verkar bara som att hon har lite ont i halsen och är hes. Vid lunch fick hon ärtor och palsternacka, hon satte i halsen och kunde inte andas så jag la henne på mage på mina ben och "dunkade" henne i ryggen ett par gånger, så då kom allt upp, och då menar jag verkligen allt. Sen var det bra igen, hon fick lägga sig och sova ett tag tills vi skulle gå till åsby, allt var bra där, hon vaknade och var glad. Och för ungefär 45 minuter sedan fick hon ersättning, men ville knappt ha, skrek bara, så jag tog upp henne, hon hostade, satte i halsen och spydde hon ner halva soffan.
Hon fått lite ersättning och vatten i omgångar efter det och nu ligger hon och sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0