Hmpf...

Blir inge Uppsala på onsdag, läkaren ringde Rickard idag och sa att han inte kunde ta emot honom då (?) så vi får vänta 2 veckor till. sucka.
På torsdag ska vi i alla fall på ultraljud! Bara 3 dagar kvar, helt sicko...!

Har åkt på feber också. Hoppas det bara är för ikväll så jag kan jobba imorgon. Kräktes på dagen också så jag hoppas det inte är något "allvarligt". Bara vänta och se, ska alldeles strax gå och krypa ner i sängen.

Sålt lite t-shirts på tradera (!) också, har kommit på att det är en väldigt smart uppfinning. Fick 261 kr för 10 t-shirtar som jag inte har använt på... år. Så snart ska jag gå igenom resten av garderoben också!

Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0