Helg med födelsedags-firande.

Nu var denna helg över. Massa människor hela helgen, men trevligt har det varit! Man känner nu hur trött man är.
OCH, vi fick plats över 12 stycken i vårat vardagsrum, tadaa =)

Vaknade vid 10 imorse, var väldigt längesen jag vaknade så sent! Skönt.
Men när jag vaknade kom jag på att jag skulle till arbetsförmedlingen idag och trodde jag redan missat det, men det var vid 1 som tur var. Har hänt så mycket i helgen att jag helt glömt bort det! 

Maria och jag var till Munktorp idag också, till en smyckesaffär. Hon skulle kolla om dom kunde fixa ett armband och jag köpte en jätte fin hand i guldfärg som man hänger sina smycken på =)
Sen lyxade vi till det med pizza också.
och snart ska jag åka och bowla!

Kommer lite bilder sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis i efterskott! :D

de begär 995.000, och det ska vni nog köra på. de har redan prutat ner 200.000 så. han var inte sugen på att sänka mer. och det här vill vi verkligen ha!!



kram

2009-01-26 @ 21:13:28
Postat av: eös

2009-01-27 @ 12:57:14
Postat av: elsa

10, sent? du är galen. 10 är tidigt.

2009-01-27 @ 12:57:56
URL: http://elsimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0