Oh, barnvagnar!

Idag var jag och älsklingen in till stan en sväng, bla IKEA och Barnens Hus och smygkörde barnvagnar! Tidigt, jag vet. men det var så otroligt roligt :D Det är Rickards syster som har fört över lite av hennes barnvagnsgalenhet till mig...

Ska också köpa en sån här: www.sovgunga.se , pga vårt trånga utrymme hemma... och så var det söt!
Gäller att planera i tid, haha, det är ju inte ett halvår kvar, neeejdååå. Hoppas för sjutton att tiden går fort! =/

Ska dock inte köpa något förns efter ultraljudet, så smarta är vi.

Nu kollar Rickard på f*cking tråk prison break.. UH! Fattar inte hur han kan sitta och kolla på det hela tiden -_-
Fast jag har iofs fått kolla på några avsnitt av LA ink, roligt.

Senare ska jag göra frukt-smoothie, hade jag tänkt!

33 dagar kvar tills UL, hjälp!

Måste fixa bloggen också, den är så otroligt tråkig och ful. Hmpf.

Kommentarer
Postat av: Rocketqueen

Jag gillar bloggen! Headern är underbar och designen är avslappnad och skön!

2009-01-12 @ 12:08:53
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0