Resa...?

Vi ska ut och resa! Helst vill jag åka i slutet av februari, eller i mars. Har ingen aning om vart vi ska åka, och det får inte kosta mer än 10.000 (flyg+boende) för 2 personer. Vi skulle kunna åka till Portugal och då ha boendet fixat, men det är KALLT där i mars, alltså får vi åka någon annanstans. Och så vill jag inte att det ska vara allt för långt dit :P Och så ska stränderna vara vita och havet turkost. Jag har mycket krav märker jag, haha.

Någon som har något tips? Det står helt stilla i min hjärna.

Kommentarer
Postat av: linda

Skulle säga egypten, sharm el sheikh! kostar dock 15 000 ca...kan ju få för 10 000 oxå. Inte så stor koll. (själv kollar jag efter Family hotell, som kostar lite mer). Turkosa vatten, fint snorkelvatten, delfiner! rockor..u name it! Vitt sand! Bra partyställe! (Naam bay).



Förslag 2 är alanya, turkiet.



Grekland även ett förslag, även om jag själv inte varit där!

2009-01-03 @ 19:34:22
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag och sambon ska också ut och resa och har ungefär samma budget för resan. Vi satsar nog på sista minuten även om man får vara beredd på lite olika resmål och dagar men SÅÅÅ värt det om man lyckas pricka in en vecka i Italien för 3000kr per person. Håll koll på sidor som mrjet.com (tror jag) där kan man bli inspirerad om inget annat. Hoppas ni kommer iväg.

2009-01-03 @ 21:39:34
URL: http://enligtemma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0