Tuna park.

Idag åkte jag och syster Maria på en roadtrip till Eskilstuna, tadaa! Ingen av oss hittar dit, första gången båda åkte dit utan någon som hittar, haha. Jag körde på vägen dit, gick huuuur bra som helst, vi kom rätt direkt. Men när smarthuvudet Maria skulle köra (hem alltså) så körde vi fel! haha! Och vi hade ingen aning om vart vi var, tills vi kom fram i kungsör, så det var bara att vända (eftersom vi inte heller hittar hem därifrån). TIllslut kom vi rätt!

Jag hittade riktiga fynd där borta i alla fall. Handlade kläder för 228 kr, skulle egentligen kostat runt 750! Helt galet! Sen köpte jag solglajjer också, för 50 kr, som skulle kostat 598 kr, HELT galet!

Nu ska jag nog lägga mig på soffan och tjocka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha bra kul! jag har oxå kört samma väg hem första gången! men hem kom man tillslut =) kul o shoppa!

2009-01-14 @ 20:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0