västerås.

vecka 16 idag! Helt sjukt att det redan gått 15 fulla veckor.

Idag åkte jag in till stan och handlade upp mina presentkort på HM, ja, nästan allt i alla fall! Blev ett par byxor, en trekvartsärmad tröja, en luvtröja och såna där "tubar" till magen, så man kan ha för korta t-shirtar, tänkte att det måste ju ge ganska skönt stöd till magen också, om det är så. MEN, när jag kom hem såg jag att larmet var kvar på dom! suck... så klart.

Och! jag parkerade i punkt för första gången idag också, haha!

Kommentarer
Postat av: elsa

man kan inte sova på mage nu va? det är jag orolig för när jag i framtiden kommer vara gravid, för jag sover alltid alltid på mage och kan inte somna annars. då kommer jag ju mosa bäbisen!

2009-01-28 @ 08:56:31
URL: http://elsimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0