suck...

I onsdags när vi var på 69'an sa dom att vi skulle få bli utskrivna om Junie hade gått upp i vikt, idag kom vi dit och Junie hade gått upp 10 gram, lite men det är ändå uppåt. Sköterskan pratade som att vi skulle få bli utskrivna, sa att doktorn redan hade fixat alla papper och att hon skulle fylla på vår tillfälliga sjukpennings-papper. Ja, då antog jag att vi inte skulle behöva åka tillbaka!
Sen fick vi sitta och vänta ungefär en timme på doktorn för att få veta att hon inte blir utskriven idag utan då måste vi åka tillbaka på måndag och väga igen, om hon inte har gått upp speciellt mycket då måste vi sätta in sonden.

Jag är så jävla trött på att åka fram och tillbaka hela tiden nu, nu vill jag bara vara hemma och slippa oroa mig över att hon inte äter.
Och så är jag så trött på att dom hela tiden ger en falska förhoppningar där borta, ena stunden säger dom en sak och andra stunden gör dom något helt annat, så har det varit hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men känns det ändå inte ganska tryggt att ni får komma in och väga henne? Att dom håller koll på så att hon går upp osv?

2009-07-12 @ 09:59:06
URL: http://ivabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0