Hälla

Idag åkte jag och Maria till Hälla för att hämta min nya telefon, gå på IKEA, MAXI och HM. HM för att jag behövde lite nya klänningar och jag kom "hem" med 2 stycken, plus ett linne. MAXI för att handla lite mat+onödigt. IKEA för att Maria skulle köpa en hylla, jag köpte en grodsnuttefilt och ett påslakan+lakan till bebisen.

Nu är jag här igen, men vi är ensamma jag och Junie för Rickard åkte hem med Maria, han ska tvätta och lite sånt (det måste vi ju fixa själva nu när inte mammsen är här längre ;)) men han kommer tillbaka imorgon.

Kommentarer
Postat av: Frida

Halloj tjejen! Vilken pärs du fått gått igenom! Våra dagar ser väldit annorlunda ut; )... Själv trampar man runt på 50 liter vatten i fötterna och väntar, väntar och väntar! Vad otroligt fin hon är din lilla tjej! Om du inte har hört det fick Madde och Robert ifrån föräldrargruppen också en liten flicka i förra veckan=P! Superkramar!

2009-06-23 @ 23:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0