Hemma.

Nu är vi hemma igen, både jag och Rickard. Så skönt att vara hemma, slippa titta på rickard så fort han rör sig, ifall han skulle få något anfall och jag ska trycka på knappen. Och skönt för Rickard att slippa alla tusen sladdar och nålar. Och skönt att han äntligen fick duscha.
Det tar ungefär 1½ timme att åka till uppsala, tillräckligt långt för att man ska känna sig helt slut i kroppen.
Glömde kameran hemma också, annars skulle ni fått se hur snygg han var med kablar från huvudet + nätmössa!

Allt gick bra i alla fall, han hade fått 4 anfall igår morse, när han sov och så fick han ungefär 4 stycken när jag var där igår, så då fick jag trycka på larmknappen.
Plus att larmet gick automatiskt 2 gånger idag så det sprang in en massa sköterskor och vi fattade ingenting, hähä.

Nej, nu kallar soffan!

Kommentarer
Postat av: emelie

vad kom dem fram till att han har för "fel"? skönt att vara hemma :)

2009-06-05 @ 19:56:07
Postat av: anu

va skönt att anfallen kom nu =) o välkomna hem =)

2009-06-06 @ 07:44:58
Postat av: Ronja

SV; Ahaa.. Smart! Hoppas att det löser sig och blir bra allting. :)

2009-06-08 @ 11:48:39
URL: http://ronjahonkala.blogg.se/
Postat av: Lina

GRATTIS till lilla tjejen! Längtar efter att få träffa henne :))



Massa kramar!

2009-06-08 @ 16:28:02
URL: http://ivabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0