Snitt.

Jag är nu hemkommen från stan, åkte först in till spec. mvc och gjorde både ett vanligt UL och ett VUL. Och hon såg TVÅ moderkakor, som låg för långt ner.
Hon sa också att jag skulle ställa in mig på ett kejsarsnitt, så då får jag nog ploppa bebis om redan 6 veckor!
Ska tillbaka den 24 juni, om 3 veckor igen, blir nog lite mer bestämt då. Hon trodde i alla fall inte att moderkakan skulle flytta upp sig.
Bebisen hade växt som en tok därinne också, skulle väga 1900 gram men vägde 2300, haha, så då kommer vi få en liten tjockis!

Kommentarer
Postat av: stina

nämen gud! vad häftigt ändå att veta när bebis kommer! :D

2009-06-02 @ 16:59:53
URL: http://psychololita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0