bilbarnstol och tårta!

idag hämtade vi som sagt bilbarnstolen vi köpt och, gah! Va nära det känns, fast ändå så långt bort! Så himla skönt att vi har "allt" köpt, nu kan vi köpa de andra grejerna när vi känner för det.
Vi började prata om att göra om vardagsrummet här hemma också, vill få det ljusare och möbbla om en del, så det blir vårat projekt tills bosse kommer. Och så ska vi möbbla om i sovrummet så vi får plats med spjälsängen sen också, och så imorgon ska vi måla bröstpanelen vit. Jag och Veronica lyckades äntligen övertala Rickard att den SKA vara vit! Så, efter besöket hos Veronica och Filippa åkte vi till Cheapy och köpte färg!

När vi kom hem gick jag till MVC och pratade lite. Och så stack hon mig i fingret och jag fick veta att jag har lågt järn-värde så nu ska jag börja äta järntabletter. Och så ska jag tillbaks om en månad!
När jag kom hem igen gick vi till Farfar som fyller år idag, hipp hipp hurra! VI fick tårta.
Kom hem igen och rensade ur massa skit från v-rummet, har dock en massa skit kvar som ska bort på något sätt. Rickard rensade också ur lite under sängen och slängde en massa skit som han tänkte ta ner i källaren.

Okej, men.. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Sv;

Aha, okey. Ja, men hör av dig om du får tid över nån dag då. :)

2009-03-10 @ 20:17:36
URL: http://ronjahonkala.blogg.se/
Postat av: elsis

HAHAH älskar dina avslutningar!!!!!!!!!! "Okej, men... Hejdå!"

2009-03-12 @ 22:18:44
URL: http://elsimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0