Bilbarnstol!

Här är vår nya bilbarnstol också!


Kommentarer
Postat av: Solange

Hej!



Min bästa kompis, Gabriella, fyller tretton år på Söndag den 15/4. Jag har fnderat på att köpa en stor present som inte får vara för dyr. Men jag vet inte exakt vad. Det får vara helst något ovanligt men samtidigt också bra för en tonåring. Något hon gärna också kommer kunna använda länge.



Det pågår just nu en tävling om detta.

Den med bästa förslaget som jag kommer kunna använda blir en vinnare och får självklart ett bra fint pris som jag berättar senare.

Jag kan också ta fram två vinnare.



Det skulle vara jätte kul om du ställde upp om detta.

Kram!

2009-03-14 @ 09:56:40
URL: http://solanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0