Bilproblem för hundragfemtioandra gången.

I förmiddags skulle jag och Rickard åka till Håkans och sen hem till Jenny och Henke, som jag nämde tidigare. Vi hoppade in i bilen och åkte till Håkans, när vi var där inne kom det en farbror som sa att vi nog fått punka på bakdäcket, han såg det när vi körde in på parkeringen. SÅKLART! Allt ska hända med den där rackarns bilen! Så... jag kan inte byta däck..? Jag trodde inte Rickard kunde..? Men det kunde han! Va duktig han är. Så, efter ungefär 40 minuter fick vi bort dom där jäkla muttrarna eller vad det heter för dom satt som sten och ja, efter ett tag kom vi i alla fall iväg.

Sen åkte vi och fikade, sen åkte jag hem och rickard ska hjälpa dom med källaren så nu har jag lite ensam tid och den tänkte jag först spendera här, sen dammsuga, sen kallar soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0