Bilproblem och trötthet.

Bestämde mig för att lyxa till det och ta bilen imorse isället för att åka gratisbuss. Fast bilen ville nog stanna hemma för han började krångla och bråka med mig men med lite svordommar åkte han iväg i alla fall! Bråka inte med en gravid kvinna! hähä.
Pappa lovade att han skulle operara bilen i alla fall, så då kanske han börjar må lite bättre.

Dålig dag på jobbet och på dåligt humör, varför vet jag inte, blev inte ens så arg på bilen, mest nervös för att den skulle få för sig att stanna på kolbäcksvägen. Efter att jag ätit blev jag i alla fall på bättre humör, men då var ju dagen nästan slut. Trött är och var jag också.. måste verkligen gå och köpa dom där järntabletterna, men det blir om 1½ vecka när jag (förhoppningsvis) får pengar. Ska däremot köpa lite messmör och proppa i mig, och kanske lite spenat. När jag kommer ihåg det.

När jag kom hem vart bosse helt vild! Antingen för att han fick en macka av mig eller för att han gillar top model, jag tror på det sistnämnda!

Snart kommer Rickard hem också, då får jag höra vad han fick göra idag!

hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: elsa

lätt det sistnämnda. ungen har väl känsla för stil! (alternativt gillar snygga brudar, helt enkelt)

2009-03-16 @ 19:31:55
URL: http://elsimon.blogg.se/
Postat av: Angelica

hur är läget? shit det är ju nära nu ju! kram kram på dej

2009-03-17 @ 09:31:10
URL: http://frubegovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

de där med top model, antingen är ungen en TJEJ!! eller så är den gay!! mehehe

2009-03-17 @ 10:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0