Ledig!

Idag är jag ledig för idag ska jag till mvc och prata om min foglossning, hoppas jag kan få nå bra tips.

Innan jag ska dit ska vi nog åka till rickards syster och hämta barnbilstolen hon köpte till oss igår! Hittade en på extrapris, eller det var ett erbjudande från en leksaksaffär i köping, så vi fick den sista! Snacka om tur. Så då har vi nästan allt, i alla fall såndana där stora grejer, skötbord, bilstol, vagn (eller ja, den hämtar vi ju sen, men ändå) och spjälsäng skulle min kära mami köpa!
Så snart, när vi inte behöver bekymmra oss över alla dom där kostnaderna kan vi köpa alla små-prylar! Kul!

På fredag har jag gått halva tiden också, hoppas resterande tid går fooort!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Gud vad spännande det är! :D

Fika i veckan?

2009-03-10 @ 14:32:26
URL: http://ronjahonkala.blogg.se/
Postat av: karin

den första halvan har ju gått jättefort, eller ja så tänker iaf jag :) men det är ju inte jag som har bebis i magen, så du känner kanske inte samma sak..

2009-03-10 @ 15:46:37
URL: http://keddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0