Stor!

Idag går jag in i v. 20 och bosse är 25 cm lång läste jag! WOW! va stor bebis jag har i magen! Helt sjukt overkligt.. ser h'n fortfarande som en liten plutt på 10 cm.

Snart kallar jobbet! eller ja, om 1 h och 20 min ska jag gå till bussen. Så skönt att jag vaknar tidigt av mig själv!
Skönt med fredag, imorgon ska jag sova länge. Och imorgonkväll ska vi till Henke och Jenny och ha det trevligt!


Stina, krya på dina killar och jag hoppas ni blir bra snart! Puss!

--- ---

Såg nu att nästan alla sidor skriver olika, så vi kan säga att bosse är runt 20 cm istället!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Wow, h*n är ju nästan en hel skollinjal! :D

Ska ni inte ta reda på kön innan?

2009-03-06 @ 10:40:14
URL: http://ronjahonkala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0