IKEA.

Idag har jag och Rickard varit på IKEA, stort som fan var det, men det slog inte heron city. Vi vankade, eller rickard gick och jag vankade, runt där i någon timme, gick sedan och åt, vankade runt någon timme till och slutade vid kassan med 3 par anti-halk strumpor och ett 50-pack fina servetter! Jättefint väder har det varit också och jag tycker det är spännande med en ny stad, även fast jag är lite feg och inte vill åka/gå vilse.

Vi planerar i alla fall att åka till Liseberg på söndag, inte för att vi hade tänkt åka karuseller, men ändå.. Nu är bara frågan om hur långt det är dit och om man måste åka buss i 35 minuter och sen byta till spårvagn...?

Kommentarer
Postat av: karin

jag röstar för spårvagn!:)

2009-05-16 @ 19:21:28
URL: http://keddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0