Spyor.

Igår åkte vi och igår kom vi fram till Göteborg, hade på mig mina sea-bands hela vägen och spydde inte en enda gång, halleluja! Det tog ju i alla fall ungefär 5 timmar... eller något sådant. Fast när vi skulle åka och lämna hund och bil så spydde jag upp tarmarna på småvägarna... Såklart.. Det känns som att jag är liten igen! Suck! Och just därför vågar jag inte riktigt åka runt med spårvagn och buss i hela göteborg.
Idag hade vi en hemma dag och lärde känna kvarteret lite bättre. Bara det här kvarteret där han bor är ju större än Hallsta! Tur att jag har med mig Rickard annars hade jag gått vilse för längesedan med det lokalsinnet jag har.
Imorgon ska vi i alla fall ta en tur till stan, tar 22 minuter med buss, och så får vi väl se hur länge vi är där inne, det är tur att vi ska vara här i några dagar i alla fall så vi hinner bekanta oss lite bättre med staden!

Imorse vaknade jag 05.45 av att Patsy bökade runt i sin korg, var helt klarvaken på en gång så det var bara att gå upp och titta på tv´n. Patsy somnade i soffan och Rickard gick inte upp förens klockan slog 9! Han som annars brukar gå upp typ 7, hehe.

Jättefin lägenhet vi får bo i också, värsta lyxen med badkar (!), tvättmaskin och tumlare, diskmaskin, elektrisk soffa som man kan lägga ner ryggstödet/få upp fotpall plus 170 kanaler på tvn! Härligt härligt. Fast vi ska väl i alla fall försöka att vara ute mer än vad vi sitter vid tvn, om vädret tillåter vill säga!

Kommentarer
Postat av: maria

de låter som att ni har de väldigt bra där nere :)

nu tänkte jag gå hem till er och mata fiskluringarna och rota i era matskåp ;)

2009-05-12 @ 11:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0