stan+värme

Idag åkte vi ner en sväng till stan, åkte buss och det gick hur bra som helst. Hoppade av vis centralstation och undrade vilket håll vi skulle gå. Gick åt ett håll, som verkade vara det rätta? Inte vet jag, göteborg är ju hur stort som helst! Vi hade säkert kunnat gå åt alla håll och att alla håll skulle vara dom rätta. Vi kom i alla fall till en sjujävla stort köpcentrum, typ... nordstan... kanske det hette? Gick runt där inne ett tag, jag köpte inte ett skit, blir lite anti-shopping när det är så mycket folk. Kom ut och kom till den där statyn, en häst med en människa på. Varmt var det också! Skönt, fast jag hade nog kunnat skippat tjocktröja+jacka, kunde nog ha lämnat jackan hemma... Men man vet ju aldrig, igår blåste det ju storm.
Vi var i alla fall i stan i ungefär 1½ timme, inte så länge, men vi åkte mest ner för att bekanta oss lite med allt. Ska åka ner någon annan dag och då blir det nog längre. Då tar vi nog med hunden också, tycker det är jobbigt att behöva lämna henne själv, hon blir ju helt själv, hon brukar ju ha 2 andra hundar annars när Kenneth jobbar och sådant.

Sen ska vi åka till IKEA också! Eller.. jag har bestämt att vi ska åka till IKEA, men rickard blev inte SÅ deppig när jag sa att jag ville dit i alla fall, hehe. Tar bara 8 minuter med samma buss som går till stan, plus att det fanns lite andra affärer där också. Bäckebol köpcentra hette det... tror jag? Ja.. dit ska vi åka i alla fall, med 43:ans buss!

Kommentarer
Postat av: maria

hahaha. du är så duktig på namn och platser erika :P

2009-05-13 @ 07:58:00
Postat av: stina

spännande med ny stad ju!



tack! ja du, det bara kom idag! :D

hur kul som helst :P

2009-05-13 @ 20:25:17
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: Monica Pettersson

Vilken härlig kula du har fått! Hoppas du ser till att föda när vi är nere på semester så jag får gosa lite. Kram plastmoster Monica

PS. Visste inte att du hade en blogg. Kul, nu får jag se magen växa.

2009-05-14 @ 00:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0