Dagen.

Idag har vi varit på babysim, andra gången för oss och junie gillade det mer denna gång!
Direkt efter åkte vi hem till pappa och åt köttgryta, så underbart gott! Måste ta mig tid till att lära mig göra det.
Firade brorsan lite också, han fyllde år i torsdags! Av mig och Rickard och Maria och Jimmy fick han en ölkorg men olika ölsorter, ölkorv, choklad och muffins! Perfekt!
Vi tittade okså på filmen från dopet och fy fan så jag ser ut måste jag bara säga. Jag är så glad att jag har börjat träna och lite så där nu. Eller vad man ska säga. Jag brukar inte bry mig mycket, men nu tycker jag fan att jag inte ser nå bra ut, fast det värsta är väl att jag inte har mått så bra, med konditionen och dålig hy och så. Men nu får det vara ett slut med det!

Första advent är det ju också, ja! Satte upp mn ny-inköpta ljusstake i v-rums fönstret igår, idag satte jag upp stjärna i köket och imorgon blir det nya gardiner och en ljusstake i sovrummet! Ska se om jag kan införskaffa lite små gulliga tomtar också. Tips på vart man kan köpa det?


Kommentarer
Postat av: anu

åsby har ju massvis med tomtar =)

2009-11-30 @ 21:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0