dagen.

Idag har jag gjort mat till junie, palsernacka, ärtor och majs för hela slanten! Eller inte riktigt hela slanten, gick till affären och köpte mer palsternacka och morötter också, så lite till ska jag göra! Jag tänkte också baka negerbollar idag, fan va gott!

Jag tror att Junie börjar få en tand. Skymtar något och hon har varit grinig i ett par dagar nu, skriker som hon aldrig skrikit förr, dreglar och tuggar så fort hon kommer åt något. Och så suger hon, alltså hon suger som att hon suger på en napp fast hon inte har någon i munnen. Ingen feber dock och jag hoppas hon inte får någon! Spännande med tänder. Just nu är hon road av tv'n, därför har jag några sekunder till att sitta här, får väl se hur länge till det varar.

Fick veta hur mycket det kommer att kosta för att laga skitväxellådan på bilen också... 17 jävla tusen! HOPPAS hoppas hoppppppaaas det går på försäkringen! Kul så här lagom till jul!

Kommentarer
Postat av: maria

har hon vart grinig i ett par dagar??! PAAH! ett par veckor om jag får rätta dig!

2009-11-13 @ 10:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0