Dopet i bilder.

Jag har tagit mig ork till att fixa bilder och så där nu så här kommer det:


Dagen började lugnt, vi fick sova enda tills klockan var åtta. Gick upp, tog det lugnt och vips så var klockan 10! Då började jag stressa, duscha, ta fram grejer, kläder, kläder till Junie, mata Junie, få henne att sova lite och vips så var klockan elva och mamma, kent och eve kom. Körde in allt i bilen, åkte med grejerna till kyrkan, jag gick med Junie så hon fick sova lite. Plocka, plocka, plocka, greja, greja, greja.
Följde med Eve till krykan för hon skulle öva med musikern, fick bråttom och skyndademig till tågstation där jag mötte upp Karin och sen var det dags för dop! Junie var grinig innan och fick sova hos mig i kanske 10 minuter innan och det gjorde visst mycket för hon sa inte ett knyst (bara lite gäspningar) under hela dopet.
Efteråt blev det fika och paketöppning. Paketöppningen tog huuuur lång tid som helst men vi fick dom bästa presenterna! Hur bra som helst! Bla fick Junie några halsband + ett armband, en lära-gå-vagn, samlar-sked, nappburken (som jag har velat ha i en evighet), en massa bra böcker, med både sånger och sagor, grejer så man kan göra egna hand/fot-avtryck och handdockor!
Handdockorna tycker jag nog är roligare än vad Junie tycker, jag har suttit och lekt med dom halva kvällen, haha!
Strax efter det började folket gå och vi städade. Sen blev det hem och vi har knappt rört påsarna med alla saker, är för trött! Men det blir kul imorgon när vi ska gå igenom allt!
Jag hade en jätte trevlig dag, jag blev glatt överraskad att det var så mycket folk som ville komma just till oss! Tack så mycket, vänner och familj, för att ni gjorde dagen så stor för oss! Puss på er.












Lillasyster Evelina sjöng som en bro över mörka vatten av Helen Sjöholm,
min moster satt och grinade som en tok. Svårt var det att hålla tillbaka tårarna!










Det här är typ första gången min bror håller i Junie, och han lämnade bort henne
lika fort som han fick henne, feg som han är!


Maria blev fadder!





Det var det. Synd bara att jag glömde ta kort på hälften av människorna som var där.
Jag var lite upptagen med annat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice blogg (: kolla in min och lägg en kommentar (L)

2009-11-23 @ 13:04:16
URL: http://paulinecristiano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0