snö i mitt hjärta.

Jag blir alldeles glad när jag ser snön! Vinter är en bra årstid tycker jag. Jag gillar't.
Igår blev det ingen lugn dag btw, var in till stan med madde och lily, gick och strosade i diverse affärer för att sedan äta på donken. Gött.
Idag har det också varit fullt upp! Upp med tuppen klockan 7, besök av maritha vid 9, sångstund (eller möta upp madde och frida rättare sagt) vid 10.30, rulla lite på samhället, köpa mat på kinan, hem till madde sen bvc vid 13.00 och vid 13.30 var det föräldrargrupps-möte. Idag blev det väl mest prat om sömn?
Efter det blev det planering och skratt utanför bvc, affären, upp till maria för amerikanska pannkakor! Gott!
Gick hem vid 18.00. Hela dagen har alltså gått jävla fort! 
Öh.. ja.. nu blev det väl kanske det mest ointressanta inlägget... men jaja :P
Imorgon ska jag hem till frida med madde och jessica också! För lite snopp- och tutt-syning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0