"this is it"

Jag och maria har nyss varit på "Michael Jackson's this is it". Sagabion fungerar i brist på annat, men jag önskar att det var bättre ljud. Och mindre irriterande människor. Prassel prassel och spark spark på sätet.
Filmen var i alla fall bra, tycker jag! Precis en film i min smak, så den kommer nog gå om och om igen här hemma när den väl kommer ut på dvd, då ska jag köpa den! Helt otroliga dansare, alltså, HELT OTROLIGA! Och m.j var ju inte så dålig han heller kan jag tala om. Helt sjukt vad pigg han var för att vara 50 år! Skulle man aldrig kunna tro.

Den var helt klart värd dom 60 kronorna jag la ut och jag ångrar absolut inte att jag missade en del av desperate housewives för det här, hähä!

Imorgon blir det babysång på morgonen, efter det möte med prästen, sen har jag ingenting inlagt på listan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0