Helg

Min mamma kom hit igår, en spontan överraskning! En bra sådan såklart.
Hon kom på morgonen, jag hämtade henne i stan vid 10. Vi åkte till håkans och köpte bröd, frukost hade jag inte hunnit med än. Senare kom min faster och kusin förbi. Lite senare än det kom min farmor och farfar förbi. Det var trevlans!
På kvällen åt vi raclett, så djävulskt gott!

Junie har varit förkyld, snorat som fan men ingen feber i alla fall! Lite gnäll och grin har det varit, men massa gos också! Mamma gick in och hämtade henne imorse, jag vaknade inte ens! Så skönt! Fick sovmorgon till halv 9. Underbart! Kenta kom förbi vid 11, fikade lite sen åkte han och mamma vidare till Haninge.

Rickards mamma kom förbi på dagen, Rickard och hon gick ut och gick en sväng, jag tvättade lite! Så skönt att ha det gjort, jag har skjutit upp på det 3 gånger. När tiden väl har närmat sig tvätt-tiden har jag blivit lat. Men nu var det fan dags, fanns inte en enda spyhanduk kvar.

Imorgon blir det en Stina-dag (ovanligt) om barnen är friska och mår bra! Eller bättre i alla fall.
Tisdag blir en stan-dag med syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0