Helgen.

Åh jag älskar blogg.se på morgonen, då är det få människor inne och allt går snabbt!

helgen har varit bra och gått otroligt fort!
I fredags kom mamma, kenta och evelina hit, vi åt raclett, igen. Tittade på idol och hade det trevligt!
I lördags åkte mamma till köping, så jag och eve åkte in till ikea, men det var så himla mycket folk så vi gick igenom ganska snabbt och åkte till MAX istället, gött. Åkte hem och var dö-trötta, kollade på tv och låg i soffan resten av kvällen!
Igår var jag och Junie först på kalas hos Dante som har fyllt 1 bast! Stora killen! Vi blev inte kvar så länge, Maria hade också kalas! Hur ofta händer det liksom? Jag går typ aldrig kalas annars och nu var det 2! Massa fika vart det i alla fall, bilder kommer sen! :)

Nu blir det prommis med stinus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0