hjälp..

Jag vet inte vad som hänt, men jag är mer inne i idol än jag någonsin varit! Ikväll tyckte jag att det var bra att Karolina åkte ut, har aldrig riktigt gillat henne. Plus att om man tvekar när man får chansen och sen ändå tackar ja tycker jag inte att man ska vara med.. Vill man så vill man och då tvekar man inte! Då hade det ju varit bättre om någon annan fått chansen, som Moa, henne tvärdiggade jag!

Ikväll har vi ätit pizza.. igen.. gjorde det förra helgen med, men nu blir det inte det på ett tag framöver! Har jag bestämt! Nästa helg blir det väl en annan visa ;)

Annars idag har vi inte gjort mycket, Rickard jobbade, kom hem vid 6. Jag velade, gå ut och gå eller inte gå ut och gå? Det blev det sista, vi stannade inne och tittade på förlossningsakuten istället! Och idag var det nog det sorgligaste avsnittet jag sett på länge, behöver jag säga att jag grinade?
Fast innan det kom moster Mia över och tittade på när junet åt.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: stina

vi har haft fullt upp. skulle vilja gå ut och gå idag, så fint väder, men ska tvinga mig själv att plcoka ner äpplena nu innan de ruttnar av all frost :P

2009-10-10 @ 10:18:47
URL: http://psychololita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0