mihi!

Det har varit över 800 klick på min blogg på 6 dagar! jag är chokad! Att folk var så intresserade av min blogg visste jag inte, I like it! :D

Imorgon ska jag inte göra ett smack, ska bli skönt! Tror jag. Jag kommer antagligen bli helt uttråkad om jag bara ska gå runt hemma och lalla hela dagen, men då kanske jag kan städa i alla fall? Ja.. så blir det nog! Annars så hoppas jag att det är skitväder så jag kan ligga med Junie på kaggen och glo på film! ehehhehehe.

Jag är i alla fall sketans nöjd med det nya objektivet! Än så länge. Ska bli roligt att fota folk med det. Så är det någon som vill bli fotad så är det bara att hojta så kan vi nog få ett par fina bilder i höstvädret!

Kommentarer
Postat av: mommi

Junie vill väldigt gärna att du fotar henne och skickar bilden till oss.

Kramar

2009-10-03 @ 16:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0