stekar'n.

Längesen jag skrev! 2 hela dagar sedan.

Igår var jag med Jenny hela dagen, först tog vi oss ut i skogen för att fota lite. Nöjd blev jag! Åkte hem, kollade igenom bilderna och fixade klart alla på en kväll! What?! snacka om effektiv jag var. Ska se om jag kan göra lite ändringar på vissa bilder bara, som jag inte blev helt nöjd med. På kvällen blev det pizza, jenny var här, henke var inte hemma så.. Sent blev det också, tvärslockna i sängen när jag väl gick och la mig.

Idag har vi inte gjort någonting. Eller, jag har lagt ut maaaassa kläder från när jag var på smällen, på tradera.
Jag gick utanför dörren för en halvtimme sedan. Först hem till faster och lämnade en skiva, sen till affär'n.

Nu blir det pannkakor som min älskling stått och stekt! Stekar'n!
Snart är det top model också, wohoooooo!

Klicka HÄR också. Gör't ba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0