strömman

Idag var vi i strömsholm, som sagt, jag, stina och barnen. Blev en del foton som ni kan titta på HÄR. Nöjd blev jag! Och trevligt hade vi det, men varm choklad, mackor, får, hästar och lite brännässlor.

Ikväll blev vi bjudna på överblivet födelsedags-fika hos maria. Gott vare, tills strömmen gick! Och bara hemma hos dom, fanns inte en enda liten lampa som fungerade. Så det blev mys med ljus istället. Gick och tittade på badrumslampan som flimmrade i någon konstig blå färg? Och så hörde vi tv'n knäppas på, eller, den lät som när man knäpper på den. Nu tvivlar jag inte på att det spökar där ska jag säga!

Imorgon ska jag sova, ta det lurre och gå och handla!


Och, glöm inte att titta HÄR!!!

Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0