t-r-ö-t-t

åh, jag är så trött. Klockan är halv 9 och den skulle lika gärna vara 12. Jag ska ju se på tv'n om ett par timmar, jag kan inte gå och lägga mig nu! Men det blir nog en varm dusch nu (som jag antagligen kommer bli ännu tröttare av) och sen ska jag försöka hålla mig vaken (för att somna 10 minuter in i programmet).

Nu har kursivstilen fastnat och jag får inte bort den så det får bli så här nu!
Men det jag skulle säga var i alla fall att när jag är trött blir jag irriterad på allt, allt. Jag orkar liksom ingenting, orkar inte tänka eller göra något så då är det lättare att bli irriterad. Plus att jag sitter här, vid datorn, för mycket. I alla fall kvällstid, på dagarna har jag ju allt annat att göra.
Oftast blir jag irriterad för att människor inte tänker (eller gör) som jag vill. Jag vet, idiotiskt, alla får ju tycka eller tänka eller göra som den vill och jag förstår inte varför jag ens orkar bry mig om sådana saker, men dom etsar sig fast i min lilla hjärna och stannar där en halvtimme eller två och gör då att jag blir irriterad.. Ja...

(uh, såg nu vad irriterande det var att läsa med kursivstil men ja, enjoy! Eller något.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0