julafton.

Julafton gick fort, men inte för fort, alldeles lagom fort!
Jag började dagen med att gå upp klockan 5, åkte till jobbet och kom hem efter ett par timmar. Vi gjorde i ordning oss och stack till Verre för att fira julafton nr 1. Det bjöds på god mat och mycket trevligt sällskap! Junie blev en massa julklappar rikare, bla en gunghäst som hon är alldeles kär i!
Åkte vidare till min mamma vid 4, där bjöds det också på god mat och trevligt sällskap! Vi spelade spel och härjade som ett gäng galna kossor (jag säger kossor för alla åt HELA tiden), övertröttheten slog över vid 20-tiden så då blev det ännu härjigare. Åkte hem vid 23, tittade på film och gick sen och la oss :) Helt underbart lyckad julafton!
Junie fick också mammut bord+stolar, tripptrapp-stol, slott (tält), kläder och massa massa mer!


Av min älskling fick jag efterlängtade Pro Marker-pennor, jippie! Här är det första jag gjort med dom:

Skapligt nöjd :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0