tådäy.


Började dagen med en chill-morgon, gick dock ut och gick en sväng på förmiddagen, eller... innan 10, så Junie fick sova en sväng. Och när vi kom hem tog vi för ovanlighetensskull det väldigt lugnt! Lunchade med kyckling och sen bar det iväg för att möta upp Stina.

Gick hem till Stina med musik i öronen och hörde därför inte ett sms. Det var från Stina som var vid maxim, så det var bara att knalla upp för den jobbiga backen.
Gick en omväg till bvc där jag skulle ta hand om Dante (som inte behövdes för han sov hela tiden!) för Stina skulle ta ut staven i armen.

Slog oss sedan ner på öppna förskolan för att hänga lite gäng i en timme, gick ner på samhället där jag köpte 2 par strumpbyxor till Junie och sen hem igen!
Dagen har varit lååång och den är inte ens slut än!

Och så ska jag passa på att säga att jag gillar väldigt mycket när folk tänker likadant som mig om vissa saker och ting, som förstår en bra och vill prata om det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0