Tiden som gått...

Ja, i alla fall sedan i onsdags? torsdags? Jag kommer inte ens ihåg när jag skrev sist! Har inte haft så mycket vettigt att säga så då har jag inte skrivit alls, helt enkelt!

I fredags var vi förbi Veronica och åt pizza, eller sallad för mig, det var nice!

Lördagen bestod av ett besök till min gamle far, och där vände sig Junie från mage till rygg på golvet för första gången! Tror det var i lördags jag gick en promenad i mörkret med Maria också?

Och igår var vi på babysim, Junie var trött men fick dyka ett par gånger i alla fall, och jag tittade på henne under vattnet, sååå söt! Nu på söndag är det näst sista gången och dags för fotografering!
Efter simmet var vi hem till pappa och blev bjudna på köttgryta, yummie! Och efter det åkte jag hem till Stina som hade plastparty! Så det har varit full rulle.

Idag åkte vi in till stan ganska tidigt! Satt i bilen innan klockan slog 10. Junie tvärdäckade i bilen innan den ens hade börjat rulla. Vi åkte till polisen och fixade ett pass till Junet, lika bra att fixa det i tid så slipper man tänka på det sen.
Sen åkte vi till IKEA och åt mat och köpte oss ett nytt v-rumsbord! Det andra är sålt och nu står det ett fint stort bord som passar till vår tv-möbel. MAXI stannade vi också vid och köpte lite mat. Såklart.

Jag har varit så trött hela dagen, kanske för att jag har sprungit upp på toa trettioelva gånger inatt, mådde skitilla och var jättekonstig i magen. Men jag somnade i alla fall i soffan på eftermiddagen, Junie somnade i sin säng och sov för ovanlighetens skull 2½ timme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0